مشاهدة : 3479
النتائج 1 إلى 2 من 2

كلام يهز القلب

... منتدى الشعر و القصائد العربية ابيات قصايد شعراء نبطية قصيدة شاعر عامية اجمل القصيد و الاشعار

مقالات مشابهه موضوع على صله

1. متى يبكي القلب ؟؟؟؟
    بواسطة misswomen في المنتدى خواطر كلمات رومانسية كلام رومانسي عبارات ادبية
  2. ماهو القلب واين يوجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (منقول)
    بواسطة عبدالله كساب في المنتدى مواضيع دينية اسلامية عن دين الاسلام
  3. متى يبكي القلب
    بواسطة حلوة والقمر يشهد في المنتدى التطابق الكلي النهائي
  4. أمراض القلب
    بواسطة $$مـدرس_فـاضـي$$ في المنتدى العيادة الطبية الصحة دواء و علاج مرض
    لورد الحب غير متصل طالب ابتدائي

خليكي جنبي افتكري قلبي انسي عذابي وقسوتي وهاتي قلبك في حضن قلبي نسيه عذابي ووحدتي ده العمر مهما علينا مر دة مش مهم مين السبب في عذاب جراحنا وتعب قلوبنا تفضل جراحنا للابد لو حتى قلي كلمه بحبك خلاص حبيبي نسيت انا كل العذاب اه واجراح اه من حياتي تعبت انا ليه البعاد بيكون نهايه في كل كلمه بقولها انا ان كان بحب ولا بزعله تروح تقول دة حقي انا حقي عليك ازعل تقلي خلاص حبيبي بلاش كدة اتقل عليك واروح واقولك خلاص حبيبي سامح بقه تفضل تخاصم ليه تباعد والنهايه تكون هنا تجرح في قلبي واموت واخبي لو عدي يوم مبحبها
    ———————————————— ———————————

مش قادر ابعد عنك حبيبي كفايه خصام مش قادر انسي حبك في قلبي ده ولا حرام حبيتك انته وازاي مش اقدر انا انسي حبي ولا حتى افكر اه ومهما كان انا قلبي عايش عايش عشان حبك في قلبي يا حبيبي فكر الاسوة ديه ملهاش مكان في حبك ليه حبي اللي كان ايام زمان يحوش دموعه لتجرح فيه صورتك في قلبي وعايش بيها بحلم كتير انا افكر فيها لو حتى تضحك او يوم تسلم امسح دموعي انا واجري عليها
    ———————————————— ———————————–

كلمه وادعنا يا حبيبي اه واشتيقنا اه من لهيبي ليه كانت بادينا ايامنا علينا راح حلم السنين ضاعت من ايدينا ضاعت من عنينا واحنا المجروحين فجاه لقتني عايش لق ده انا مش عايش قلبي يكون حزين وانا مقدرش اعيش وحبك دة مفيش لمين هيكون هواك حبنا ده ايه حبنا ده ايه ايه غيرو واتغير ليه اتغير ليه فجاه اخسره

;ghl di. hgrgf

من مواضيع لورد الحب :

Yara.N غير متصل مراقبه قديره سابقة
    يييييييييييييييصلم وو خيو على القصييدة المبدعة
    صح لسسسسسسسسان شااعرها

تقبل ردي

دمت مبدع وسالم

جميع ماينشر يمثل الكاتب ولايمثل الموقع والادارة والمشرفين
الدورات التدريبية جامعة نجران